1. toukokuuta 2014

Lazy vapputorstai

Simaa, tippaleipiä, ehkä vähän alkoholia sekä uusia ja vanhoja tuttavuuksia. Mahtava vappuaatto on nyt takana ja krapula alkaa olla selätettynä. Ulkona ujeltaa tuuli ja auringonpaisteesta ei oo tietoakaan. Tää torstai on loistava päivä laiskotteluun!


Vappuaatto tuli vietettyä Helsingin Ruttopuistossa. Henkilökohtasesti mä oon suhtautunu Ruttikseen vähän nihkeästi ja mieltäny sen emojen täyteiseks puistoks. Tosin en oo tainnu nähä enää aikoihin emoja missään muuallakaan. Parin vuoden tauko siitä paikasta oli tehny ilmeisesti hyvää, sillä se osottautu ihan mukavaks paikaks viettää vappuaatto.

Ilta ei kuitenkaan menny täysin nappiin, sillä mä eksyin mun porukastani kun mä kävin moikkaamassa nopeasti paria kaveria puiston toisella puolella. Sinä aikana kööri oli kerenny karkaamaan kohti Punavuorta, jonne oltiin menossa jatkottelemaan. Mä sitten lähdin navigoimaan google mapsin avuin, kunnes puhelin simahti vaikka akkua oli MUKAMAS vielä 12% jäljellä. Luulin että kerkesin painamaan kartan näyttämän reitin mun mieleeni just siltä varalta että näin tapahtuis. Mutta ei, mun suuntavaisto heitti tässä kohtaa kuperkeikat ja jatkoin kulkemista eteenpäin hetken aikaa. Totesin etten enää tunnistanu ollenkaan missä mä tepastelin, joten käännyin suosiolla takaisin ja seikkailin läpi Helsingin öisien katujen kohti rautatieasemaa. Tuli siinä loppuen lopuks tehtyä joku puolen tunnin seikkailu, joka ei kylläkään tehny mun vammapolvelleni yhtään hyvää. Tätä juttua lukuunottamatta ilta oli mitä parhain! 

Kuvia ei tullu pahemmin otettua, mut onneks sentään jotain.











1 kommentti:

Laura kirjoitti...

YHYYYY VILIIII MÄ OIKEESTI LUULIN et olit siinä porukas koko ajan mukana!! Mä viel PUHUIN SUN KANS siinä matkalla mut taisin olla vaan niin humalas etten tajunnu totuutta ku et vastannu mitään......... Voi jessus