18. toukokuuta 2014

Ravintolapäivillä

Oi että, lauantai oli niin hieno päivä! Ravintolapäivä valtas Helsingin kauttaaltaan ja ilmassa leijaili erilaisten ruokien tuoksut. Sää oli parastakin parempi! Hikeä pukkas, mutta ei liikaa. Koko päivä huokui upeeta fiilistä. Mukana menossa oli once again Teemu ja Laura, myöhemmin myös uus tuttavuus Taru. Valitettavasti kuvat jäi enemmänkin "snapshoteiks", koska ruokia ei pystynyt jäämään fotoilemaan siinä järjettömässä tungoksessa.



















Päivän päätteeksi tosin verenpainetta nostatti mun aurinkolasit, jotka päätti TAAS HAJOTA. Nää oli jo kuukauden sisään kolmannet samanlaiset aurinkolasit jotka hajos samalla tavalla. Toinen ruuveista päätti vaan mennä poikki ja lähteä omille teilleen. Mä en oo tunkenu näitä mihinkään repun pohjalle tai ahtaaseen taskuun, tai kohdellu mitenkään muutenkaan kaltoin. Mä oon ennenkin ostanu halpis aurinkolaseja mut nää on ihan omaa luokkaansa. Helvetti mä sanon. Mulle on tarkkaa millaset näiden pitää olla. Reunukset täytyy olla hopeiset. Semmosia ei vaan löydäkään ihan joka paikasta. Mun pitää käydä jossain optikolla kysymässä josko nää sais järkevään hintaan fixattua, ts. vaihdettua ruuvit sellaisiin jotka oikeesti kestää _normaalia_ käyttöä. Viel toisen kerran; helvetti.




-V

Ei kommentteja: